Tri spôsoby, ako zvýšiť vašu dôveru v podnikaní


1. Definujte, čo pre vás znamená dôvera.
Ak si myslíte, že sebaistota pramení len z predchádzajúceho úspechu a znamená, že nemôžete nikdy zlyhať, potom sa mýlite. Takže hovorí uznávaný život a obchodné tréner, autor a motivačný rečník Tony Robbins. „Skutočná dôvera stelesňuje ochotu pokračovať, aj keď čelíme nepriazni,“ hovorí Robbins . „Nech sa stane čokoľvek, môžete čeliť a vyjsť na vrchol. To je dôvera. “
Dôvera prichádza, keď ste prijali svoj vlastný potenciál nájsť riešenia a umožniť svoj vlastný úspech.

důvěra

2. Prestaňte sa porovnávať so všetkými ostatnými.
Bývalý americký prezident Theodore Roosevelt raz povedal: „Porovnávanie je zlodej radosti.“ Porovnávanie môže byť aj zabijakom dôvery.
Ak ste neustále hľadali inde a mysleli si, že váš projekt / produkt / služba nie je taký veľký alebo nebude taký úspešný ako to, čo vytvoril Steve Jobs, Elon Musk alebo ktokoľvek, kto je veľkým hráčom vo vašom odvetví, potom pravdepodobne nikdy nezačnete.
Úspechy iných ľudí nenaznačujú váš potenciál. Tiež nekvantifikujú vašu osobnú definíciu úspechu.

smělst

3. Povedzte svojmu vnútornému kritikovi, aby sa vydal na výlet.
Na strachu nie je nič zlé. Ale ak ste sa zdržiavali na negatívach príliš dlho a presvedčili ste sa, že ste neschopní alebo si neviete splniť svoje ciele, potom svojmu vnútornému kritikovi povedzte, aby sa utíšil. Malo by vám to pomôcť rozpoznať a vyhnúť sa nebezpečenstvám alebo nástrahám.
Jedným zo spôsobov, ako to dosiahnuť, je preskúmať dôkazy . Ak ste si istí, že budete musieť v niečom zlyhať, napíšte skutočné dôvody, prečo by to tak malo byť. Potom zoznam dôkazov, ktoré poukazujú na váš úspech. Ak vezmete čas na preskúmanie dôkazov o vašej situácii, môže to pomôcť objasniť váš vnútorný dialóg, ktorý môže byť niekedy prehnaný a príliš pesimistický.
Strach vám môže pomôcť byť viac cieľavedomý a vo vašom prístupe.